فونیکه سی؛ کادویی که استیلی پس فرستاد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، برای اصغر شرفی هر بازیکن سیه چرده آفریقایی یک نام دارد: فونیکه سی. او که روزگاری در ایرانجوان بوشهر مربی این بازیکن بوده آنقدر به فونیکه علاقه دارد تا همه آفریقایی ها را به نام او صدا بزند.
فونیکه سی البته نه تنها برای اصغر شرفی دوست داشتنی است که در آبادان هم به یک چهره محبوب تبدیل شده است. او که این روزها روند گل زنی هایش را تداوم می بخشد، نشان داده که بی دلیل نبوده که اصغر شرفی در ابتدای فصل او را به مربیان پرسپولیس معرفی کرد و توصیه کرد که فونیکه را به خدمت بگیرند.
مطمئنا حمید استیلی اگر می دانست هدیه اصغر شرفی چه اندازه با ارزش است هیچوقت دست رد به این جواهر سیاه نمی زد. استیلی اما هدیه شرفی را پس فرستاد تا مهرداد اولادی را به خدمت بگیرد. اولادی این روزها با نمایش ضعیفش همه را ناامید کرده. اما فونیکه آقای فوتبال ایران است. حتی در روزهایی که صنعت نفت خوب بازی نمی کند و از حریفانش چهار تا چهار تا گل می خورد فونیکه سی برای تیمش گلزنی می کند تا جزء معدود مهاجمان لیگ باشد که در کارش ثبات دارد.
او حتی در روزهای ناخوش صنعت نیز وظیفه اش را خوب انجام می دهد. فونیکه حالا با 19 گل صدرنشین مطلق گلزنان لیگ است. عنوانی که با توجه به درخشش هر روزه این مهاجم در پایان لیگ نیز به خود او تعلق خواهد گرفت. او در حالی کریم انصاری فرد را پایین تر از خود دارد که 4 گل بیشتر از مهاجم سایپا اندوخته کرده است.
درخشش خیره کننده فونیکه سی باعث شده تا او از همین حالا مشتری های پر و پا قرص خود را داشته باشد. فونیکه هر چند ممکن است سال آینده پیراهن طلایی آبادانی ها را بر تن نکند اما مطمئنا با خاطرات خوشی برزیل ایران را ترک خواهد کرد. او همان مهاجمی است که پرسپولیس دست رد به سینه اش زد: فونیکه سی. آقای گل لیگ برتر.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket